Kortledigt igen

God morgon!


Om några timmar har jag lite ledigt igen hehe älskar våren med alla dessa små lov. Planen var att jag skulle ta en kryssning eller en liten resa med 2 vänner men en av dem kunde inte så då tar vi det någon annan gång helt enkelt. Så i elgen får jag ägna mig åt att planera min födelsedag, fest eller inte fest och hur´jag ska ha det när vissa av släckten kommer. Älskar verkligen att planera fester m.m. Mitt framtida jobb kanske hehe?


Efter min underbara frukost som består av havregrynsgröt, linfrön och vatten (mums) ska jag fixa mig för dagen, har lite brottom som vanligt men det löser sig alltid tillslut så det gör det väl nu med.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0