För lite plats för mina kläder?

God morgon.


I går tog det verkligen hela dagen för att bara städa mitt rum, helt sjukt. Hade så otroligt mycket kläder på golvet, stolar m.m, runt 100 kläder utan att överdriva. Mamma blev inte så glad när jag kom med en del till tvättkorgen hehe med det är sånt hon får ta.

I dag ska jag göra om lite för som sagt har jag tröttnat på hur jag har det nu sen ska jag åka och köpa något jag kan hänga en del kläder på. För det jag har nu räcker tydligen inte, vilket är en stor byrå och en klädställning (typ en sån som finns i affärer). Sen behöver jag också något jag kan ställa mina skor på...och mina väskor. Som jag sagt: Jag behöver en walk in closet helt enkelt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Veckans blogg är nu avslutad, kika in & se om det blev du, om inte så finns en ny chans redan nu ;-)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

2012-05-13 @ 20:15:35
URL: http://linnhahne.blogg.se/
RSS 2.0