Antingen eller...

Har lite smått tråkigt så hittade lite antingen eller frågor.

plugga - jobba: Jobba, eftersom jag skulle jobba med något riktigt, riktigt kul,

choklad - vanilj: Ha, behöver jag ens svara på det - Choklad såklart!

ful & lycklig - snygg & olycklig: Hmm jag tror man blir lyckligare om man är snygg..

lyx - budget: Lyx!

skidsemester - solsemester: Älskar båda men i en längre tid så väljer jag självklart solsemester.

stökigt - organiserat: Inte för organiserat.

bio - teater: Älskar bio.

silikonbröst - fettsugning: Silikonbröst!

känd för skönhet - känd för intelligens: Varför inte båda?!

Desperate housewives - Sex & the city: Det går verkligen inte att välja.

kaffe - te: Teee.

string - hotpants: String.

förrätt - efterrätt: Efterrätt.

anorexi - fetma: Inget av de skulle någonsin hända mig. Jag inte kan leva utan gosaker och jag har jätte, jätte svårt att gå upp i vikt.

kärlek utan sex - sex utan kärlek: Haha gör slut!

brun utan sol - solarium: Solarium. 

familj - vänner: Vänner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0