I'm back

Tänkte nu svara på lite frågor, vet att folk tolkar saker så ofta och mycket och egentligen är väll inte det mitt fel (??)

-Jag festar inte varje ledig dag, det händer väll den mesta lediga tiden men INTE hela tiden. Jag kan göra andra saker och ha riktigt kul ändå. Sen betyder det heller inte att jag jämt dricker mig super full så att jag inte kommer ihåg ett skit dagen efter, visst händer det och kanske mer än andra. Det är för att jag gillar att köra fullt ut och så tycker jag det är kul.

-Jag är INTE taskig eller otrevlig, jag är bara en person som säger vad jag tycker och ibland kanske sanningen svider men vissa måste få höra det och då är ju jag bara snäll som säger som det är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0