Skor

Jag är en tjej i 17 års åldern, är 180cm lång och söker dig som är; varm, snygg, hög, användbar både till vardags och helg(ibland), som passar till allt och har max 2 cm klack. För när man är 180cm så stämmer oftast allt de in förutom den låga klacken *snyft*! Jag har massa med skor som jag ÄLSKAR men tyvärr kan jag inte använda dom eftersom dom har ca 10-12 cm klack och nästan ingen av mina väninnor använder klack.
Skorna får också gärna vara svarta och gå till knäna, tror jag måste böra designa mina egna skor ♥

Har en vän som tycker att jag ska skita i det där med min längd och bara köra på (hon är typ 165 hah) det är ju inte mitt fel att inte alla kan vara så snyggt lång som jag är. Hon tycker tom att när de andra också har klackar så ska jag ta i med extra höga typ 15 cm bara för att visa extra att jag är lång.



Inte för att dessa är så speciellt varma men snygga är dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0