På bättre tankar

Som ni kanske märker har jag inte festar lika mycket den senaste månaden och det är för att jag har kommit på hur sjukt mycket kalorier alkohol innehåller...sen att levern blir skadad är väl skit samma, nä skoja men självklart ska jag inte sluta med festandet och alkoholen för det är Såå inte jag; att sluta bara för lite kalorier och en lever. Minska på det kan man iaf göra.
Måste spara mig till nästa år också, då jag blir 18 ÅR(!!). Då jäklar blir det ingen lugn stund när jag är med, inte för att det är det nu med då ska det vara ännu galnare och roligare. Längtar som bara den men det närmar sig ju.

Dock ska det bli sjukt kul och sjukt mycket fest nästa helg så då kör jag igen hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0