Tvingas vara inne

Tisdag i dag, vilket menas med sista dagen på min långhelg. Det har verkligen varit skönt och märker verkligen att jag behöver sommarlov, men det är ju inte alls långt kvar. Soligt är det i dag också men ut får jag inte gå eftersom jag har två prov i morgon, vem sätter två prov direkt efter 5 dagar ledighet?! Så det jag ska göra idag är att plugga (mycket) och städa mitt rum. Ni ska bara se hur det ser ut där, kläder över hela golvet, och då menar jag hela, påsar med nya kläder i finns det många av och mina skor ligger huller om buller, sen mitt i allt ligger mina skolböcker - smart, jag vet. Snyggt är det också och mamma älskar det så det får bli dagens tips.

Men en bra sak är ju att desperate housewives, LiLA och Big Brother kommer i dag, så hade tänkt baka något nyttigt för att unna mig det sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0