Tur dag??

Hejsan gott folk!


Den här dagen har inte vart på min sida i dag, inte kul alls. Dagen började bra tills jag insåg att jag förmodligen skulle ha ett stort muntligt prov i tyska i dag. Så självklart hade jag det vilket gick sådär eftersom jag inte var förberedd men när jag har ca ett nationellt prov i veckan och sen minst 2 andra prov så är det inte konstigt att jag glömde bort det. Får hoppas att jag får bra ändå, jag är ju så trevlig och glad vilket lärare älskar.


Tänkte ta min dagliga springrunda snart men innan dess ska jag ta lite bilder från dagens outfit så får ni se den lite senare. Ska nog börja med det varje dag för jag själv tycker att det är kul att se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
Postat av: Mirre

Hellu

Testar på frågestund så våga fråga på nu!



Ha det bäst :)

2012-05-09 @ 19:36:41
URL: http://twinkipinki.blogg.se/
RSS 2.0