Hur tänkte de nu?

För ett tag sedan gick jag in på blogg.se framsida, hade inget att göra så tänkte att jag skulle kolla igenom några bloggar som fanns på tex mest aktiva. Då såg jag att en 8 årig tjej hade blogg...VA!!! OMG hur tänker de nu. Att det inte finns någon åldersgråns för blogg. För när man är 8 ska man inte ha blogg och verkligen inte blogga så mycket så att man hamnar på mest aktiva, då är det något stort fel.

När man är 8 ska man njuta av sitt liv man har, innan man behöver bry sig om allt och alla och då man är i sin egna lilla bubbla med att leka med bilar, leka med någon vän och göra pärlhalsband. För när jag var 8 år (vilket inte var så jätte länge sen) satt man inte vid någon data hela dagen och berättade om sin dag sådär. Sen är ingen egentligen intreserad över att läsa om en 8 årings liv, utan folk går bara in på den där bloggen för att kolla om de verkligen är sant.  Visst nu har väl dom som är typ 7år datakundskap och sånt, vilket är bra eftersom det är så vår värld ser ut men det får inte gå överstyr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad tycker du om du mina shorts?:) kram

2012-05-02 @ 15:45:52
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack snälla!



Haha förstår vad du menar. Om jag får en kommentar och ska klicka mig in på den bloggen så tänker jag i huvudet "snälla-var-över-tio", alla är så himla unga!

2012-05-08 @ 06:08:32
URL: http://atilio.blogg.se/
RSS 2.0