6 maj

God morgon!

Förlåt för att jag inte alls bloggade i går, får lite dåligt samvete för det men som plåster på såren så får jag väl blogga extra mycket i dag.


I går försvann bara dagen, helt sjukt har aldrig känt att tiden har gått så fort som i går. Klev upp runt 10, åt frukost, kollade på två filmer och plötsligt var klockan halv 5 (utan att överdriva). Senare kom Johanna hem till mig, jag var ensam hemma och hade tråkigt så då kom hon som en räddare i nöden. Var egentligen sugen på lite chillkrök (vill inte ha fest här hemma), även om det inte blir så chill utan bara lite folk. Jag skulle dock träna i dag och det är inte bra att träna när man har druckit dagen innan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0