Jobb?

För att vara ärlig så vill jag jobba (!!). Pappa tycker det är lite onödigt eftersom jag får pengar från han om det är något för studie bidraget är ju inget att hänga i julgranen direkt, räcker ju typ till 1/5 väska...vilket inte ens går att köpa. Men jag känner iaf att jag vill jobba så att jag får erfarenhet och att TJÄNA sina egna pengar är väll en riktigt skön känsla. För att leva på pappas pengar kan jag ju icke göra hela livet även fast det skulle duga men ordet duga duger långt ifrån för mig. Jag ska ha det perfekt och om jag inte har det de så fixar jag det perfekt.

Nä men iaf att jobba i någon butik eller café skulle nog passa mig bra. Så spelar ingen roll vad pappa säger jag vill börja jobba och då ska jag det, man kan ju också träffa massa nya vänner och se folk hela dagarna vilket jag älskar.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0