God natt

Dagen idag har inte varit någon speciell. Jag gick först till skolan som vanligt eftersom jag år en duktig flicka, efter det gick jag till frisören för klippning, känns nu jätte kort men som tur så växer mitt hår jätte fort, yeeey. Så för er kanske det då är en speciell dag men i icke för mig hehe. Det som va speciellt var efter då jag märkte att mitt hår var mycket, mycket kortare som sagt.

Kom då hem ganska sent eftersom jag slutade 17:00 men om det är värt det? Eeeeh jaaa. Det blev iaf ett packet nudlar typ nu som middag så ska väll sova nu så att jag kan gå upp så tidigt jag behöver. Ska nämligen köpa present till pappa i morgon innan skolan är planen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0