Det här med melodifestivalen

Nu sitter väl antagligen 90% av sveriges befolkning och kollar på melodifestivalen vilket jag förstår eftersom det är en del av den svenska traditionen och det är en stor folk fest. Jag tycker att det är kul, dock så röstar jag inte och kollar inte på varje deltävling, tror att jag har sätt max 2 men finalen tycker jag man ska se för att ens förstå vad svensk media kommer skriva om den kommande månaden och som de gjort sen 2012 började.


Sitter nu med min familj och kollar, var inte riktigt som planerat. Skulle egentligen till min vän Bea i dag men hon är inte hemma nu ytan hos sin boyfriend så då fick jag helt enkelt stanna hemma i soffan... (alla är ju nämligen bara hemma och kollar melodifestivalen iaf).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0