Dagen

Ännu en dag då jag kommer hem sent efter en "lång" dag i skolan. Satte mig ner NU och kan NU äntligen ta det lugnt.

Dagen började med att jag tränade lite hemma, med hantlar och mycket mage. Sen åkte jag in till söder och åt lunch med några från klassen, efter mina två lektioner i skolan möte jag min syster för att köpa presenter till pappa (han fyller nämligen år i morgon) det blev bland annat ett hammarby skal till hans iphone m.m. Två och en halv timme senare åker jag hem med trötta ben och då ska jag äta maten som mamma har gjort medan jag letar fram en mobil som en vän skulle låna. Går då sedan och möter upp honom och lämna mobilen och nu sitter jag här.

Ska ta bild nu på mitt nya, korta hår...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0