Home

Är nu hemma efter en lååång dag i skolan, två lektioner och 2 h & 35 min. Så skönt älskar mina underbara fredagar. Efter skolan blev det en chai latte med Isabella (en vän) vilket var så lovely med tanke på att det är så kalt ute. Ibland köper jag bara en stor Chai latte för att värma mig med det och inte för att jag är speciellt sugen på det, det är ju iofs alltid gott. Så det blev alltså även dagens lunch, hehe. 

I kväll har jag faktiskt inte planerat något men det kommer väl som vanligt alltid upp något, känner mg dock kanska seg efter denna fullproppade vecka med mycket möten m.m. Fast jag är inte en person som struntar i en fest eller något liknande bara för att jag är lite seg. Det blir som det blir helt enkelt.




.














.















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0