Valborg!

Det är ju valborg i dag, helt sjukt va tiden går fort. Jag fyller liksom år om 25 dagar nu (wiii). I dag ska jag inte fira och festa med några av mina vänner utan gå ut och grilla med familjen. Jag kanske ska på fest senare men tror inte det för att grilla är ju inte fel. Skulle vara roligare om det var med vännerna ist men de tycker det är för kallt...halå är vi i samma stad. Kolla ut liksom, känn på den vara luften som är ute- åå jag blir så glad av fint väder. Har aldrig brytt mig såhär mycket om vädret som jag gjort det här året och aldrig klagat så mycket på det heller. Tillbaka till saken, är expert på att börja prata om massa andra saker och på att prata överhuvudtaget hehe.

Nä men kameran följer självklart med så att ni också kan få delas med av min dag. Planen nu är att fixa mig lite, men problemet är: VAD SKA JAG HA PÅ MIG!!!?? I-landsproblem på hög nivå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0