Snart LA, snart

God morgon.

Vaknade upp och kände akut behov efter semester och ett varmt land/plats. Typ Miami skulle vara mer än välkomnat, ååå va jag skulle vilja åka till Miami har aldrig varit där och vill verkligen dit. Eller LA...behöver jag säga mer men där ska jag ju ändå bo i resten av mitt liv från jag är typ 19 så då behöver jag ju inte åka dit på semester.

Är så sjukt trött på det här vädret nu alltså. Är trött och irriterad på allt, nästan. Fastän jag jämt är så positiv och glad men jag har nu kommit till denna punkt i livet som jag behöver förändring. Den riktiga förändringen får jag väl vänta på tills jag flyttar till LA antar jag.

Titta, vem skulle inte vilja åka till Miami:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0