Mina älskade vänner håller mig uppe

God eftermiddag mina älsklingar.

Ucsh va jag är sliten och trött på allt.
Även i dag hade jag nationelle i svenska, som i tisdags då det var läsförståelse, i dag var det skriftligt. Det gick väldigt bra, så klart hihi. Nä men det känndes jätte bra trotts...eller nä vill inte säga det här men det kommer säkert komma fram någon gång lite senare.


Sen är jag som jag skrev för ett dag sedan - trött på allt och sepeciellt sverige. Verkligen tur att jag har mina vänner annars hadde jag vä rymt härifrån och skitigt i skollan och allt. En av anledningarna är att jag har insätt en sak och något som jag aldig kommer förlåtta, något jag aldrig kommer acceptera. Men det som håller mig uppe är verkligen mina vänner, både nära och mindre nära vänner och sen att jag om några år inte bor här utan i Los angles ♥.



Puss på dom, er och mig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; hihi :D

2012-04-26 @ 18:42:57
URL: http://bruudar.blogg.se/
RSS 2.0