"Ledig" idag :)

Har äntligen fått tid för att blogga. Även fast jag var ledig i dag (suuper skönt) så har jag verkligen haft fullt upp; Vaknade upp och bestämde mig för att jag skulle ut och springa/powerwalka i ca en halvtimme så efter någon timme tog jag mig äntligen ut, och man måste säga att jag älskade det, Så det här ska jag verkligen fortsätta med, varje dag är planen.

Efter en timme hemma igen så skulle jag med mina föräldrar och handla eftersom jag skulle leta efter chai latte som man kan göra hemma men tyvärr så hade dom inte det så det fick bli massa annat gott hehe. Så får då handla chai latte "pulver" på espresso house, har en liten latte visp så då är det sen bara latte mjölken som fattas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns lite onödigt att du ska träna om du sen ska dricka onyttig chai latte

2012-04-25 @ 17:21:28
RSS 2.0