"Det är inte mitt fel att dom är så korta..."

Pratade ju om att jag hade sätt jätte många snygga skor i går, när jag blir miljarder så kommer jag väl ha typ 1 miljon skor utan att överdriva hehe nä men så mycket älskar jag det. Om man har en halv bra outfit och sen kommer ett par riktigtit snygga skor in, kan det ju verkligen rädda outfiten och göra den unik och snygg.


Men det där med skor är verkligen svårt för mig och speciellt de senaste 2-3 åren då jag verkligen blev riktigt lång medan mina vänner slutade växa. Jag är nämligen 181-183 cm lång och har blivit sjukt stolt över det men lätt har det inte varit..tills nu då jag fullständigt ska skita i att jag inte "kan" ha höga klackar. Det är ju inte mitt fel att dom är så korta, och jag är ju ändå längre än dom så då spelar det ju ändå ingen roll om jag blir ännu längre. Så nu jäklar ska jag köra och köpa high heels.


Haha ett inlägg om skor och längd - givande!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0