Blir så irriterad!

Kommer hem och ska sätta på datorn som jag alltid gör när jag kommer hem, bara för att ha en på liksom. Tänker inte ner på det och går där ifrån MEN för ca en halv timme sedan för att blogga mm, då märker jag att det bara är helt svart på skärmen men den är på för det ser jag på själva påsättnings klappen. Hmm tänker jag då och eftersom jag redan tryckt på varnad tangent för att ibland så kommer den i vile läge och då måste man trycka någonstans iaf det har då inte hänt något så jag stänger av den igen och sen på den. Då kommer det upp någon dum skylt om att jag måste göra om datorn och att alla mina grejor förmodligen kommer försvinna :( Fattar ni vilken panik! Tur va är jag väldigt tekniskt av mig så jag kanske löser det nu.

Så ist för att plugga får jag helt enkelt fixa med det här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0