Föddelsedag

God eftermiddag!

Idag fyller min vän Johanna år, 16 hela år blir hon. Det låter jättelitet hihi, nä men så ska väl fira henne lite i helgen eller något eftersom jag och hon tyvärr inte kan göra det i dag. Problemet är då att jag inte vet vad jag ska köpa till henne. Manikyr kanske?! Eller något i den stilen, det blir i alla fall jag alltid glad för.

Jag fyller också år snart, om 18 dagar eller så säger vi 2 veckor och 4 dagar för det låter mindre. Har inte riktigt fattat att det är snart kan bero på att 2012 har gått så otroligt fort hittills. Vilket jag gillar väldigt mycket så det kan ju fortsätta så har tills jag blir typ 19 år. Mamma har frågat mig jättemånga gånger om vad jag önskar mig men jag vet inte riktigt, jag har allt jag vill ha men en permutation är en av sakerna som jag nämnde för ett litet tag sedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; tack! fin bild :D

2012-05-07 @ 15:19:59
URL: http://frdrika.blogg.se/
RSS 2.0