5 saker om mig...

...som ni förmodligen inte visste.

- Jag gillar verkligen inte grönsaker eller frukter (eller ju skivade äpplen).

- Jag kollar extremt mycket på TV.

- Jag har blandad stil när det gäller det mesta; kläder, musik, filmer m.m.

- Jag får 200 gram choklad varje fredag av mina föräldrar och har fått det så länge jag minns även när jag inte är hemma. Äter inte så mycket godis och läsk och sånt så det är inte mycket.

- Johanna, en av mina bästa vänner har jag känt sen hon var 3 veckor.

Va onyttig jag verkar vara men det är inte så. Jag rör mycket på mig och äter inte mycket onyttigt sen har jag bra förbränning, så jag förblir smal och frisk.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
Postat av: Michaela

ha chans att bli veckans blogg hos oss, vinnarna dras på söndag

RSS 2.0