Johanna och film

So my lovers, nu undrar nu säkert vad jag har haft för mig de senaste 24 timmarna utan er. Kan då säga att i går runt halv 8 drog jag hem till Johanna av olika orsaker, vi kollade lite på melon och sedan vart det roliga videos, när vi väl fått nog av det så kollade vi på Abduction. En film som är bra, inte den bästa jag sätt det är lite roliga saker ...eller mer saker som gör den dålig men bortsätt från det så skulle den vara jätte bra.

Kom nyss hem, fast än det tar mindre än 10 minuter att gå så gör jag verkligen allt för att komma på bussen som går nästan precis utanför min dörr. Det är 2 hållplatser och 2 minuters resväg = riktigt lat.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0