Inlägget som skulle upp i går

Lite seg i dag faktiskt, vaknade ganska tidigt i min egna säng (älskar det ibland) ät frukost med mamma och pappa och sedan gick jag till platsen som har varit hela dagens plats - Soffan. Är inte bakis eller så eftersom jag aldrig blir det kan bli lite seg bara men det kan man ju överleva. Vet faktiskt inte varför jag inte blir det, kan liksom dricka hur mycket som hellst.
Kom hem runt halv 4 i går, var egentligen inte planerat men det är inget jag ångrar. Det vart en kväll i nacka...tror jag om jag inte mins helt fel. Paniken uppstog bara när jag såg en skylt och det står "stockolm" och en pil till vänstar. Så om någon hade släppt mig där i ingenstanset så hade jag icke kommit hem (mobilen vart typ död).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0