Hemmafest i går

God morgon mina kära läsare.

Kom nyss hem från att ha sovit hos en kille som jag känner halvt, det blev nämligen en "liten" hemmafest där. Börjar bli lite trött på hemmafester i bland, men eftersom jag bara är 16(17 om 111dagar) så får jag väl stå ut med det. Ska dock börja försöka komma in på klubbar när jag är 17 för med mitt humör, utseende, övertygande och att jag ser äldre ut kan det nog gå en då.

Min dator är död så mobilbloggar just nu och av någon dum anledning går det inte att kommentera när man gör det, ska nog maila Blogg.se om det så att det blir fixat.

Tyvärr så dog även min mobil i går så det vart inga bilder :( . Ganska typiskt mig att alla tekniksaker dör för mig men brukar iofs ha med mig laddare men glömde den, och eftersom jag alltid brukar ta med min laddare så gör ingen annan det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0