Beslutsamhetsångest

Som vanligt vid val har jag jätte svårt att bestämma mig, något som faktiskt är ett problem. Undra om man kan gå i någon kurs eller något för att få bort det. I ISA finns det ju klubbar, kurser och grupper för allt och alla, jag tycker att det fattas sånt i sverige. Tillbaka till saken; denna gång handlar det om att jag inte vet om jag ska färga håret blont (som jag har nu) när utväxten kommer eller om jag ska  färga det mörkbrunt/svart. Sjukt jobbigt, för att få det mörk är ju inga problem men att få det ljust tar ju mycket längre tid, och att sitta i en frisörstol länge när man har lång rygg är inte det roligaste.

Kan ju fråga min frisör om vad han tycker men tänk om jag inte alls tycker så sen. Aja, undra om jag inte bara ska köra på en mörk färg och sedan se hur det blir för det är ju bara att ändra på det sen.




VS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kommentarer
RSS 2.0